Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AH

nyny.

11. 3. 2009 13:36
hmm

Já jen nechápu, když ty odborníky adorujete a děláte jim reklamu nebo řekněme osvětu, proč jim odepíráte jméno.Nějak se mi to kříží se smyslem článku.Asi jsem nedovtipná nebo se rádoby umělecká póza kapku minula...těžko říct.

0 0
možnosti
T

Tines

12. 2. 2009 10:08
Proč

otvíráte diskusi, když nejste naprsoto schopen polemizovat s ostatními, dovedete jen urážet. Na víc nemáte?

Proč jste tak ješitný a nevkusný?Rv

0 0
možnosti
P

pigi

6. 2. 2009 19:10
legenda

Minimalne jednoho z uvedenych terapeutu poznam osobne vice nez dobre, pri vsi ucte ( ne jako pacient)  rozhodne si nemyslim,ze jde o legendu a ze je vyjimecne chytry a vyjimecny odbornik, byl bych s pouzitim  slova  legenda ( vseobecne) opatrnejsi.

0 0
možnosti
P

pigi

6. 2. 2009 14:59
NEJLEPSI TAM NENI

JAK OBVYKLE NEJLEPSI TAM CHYBI , ALE TO NEVADI ON BY O TO STEJNE NESTAL ON SI DELA DOBRE SVOJI PRACI,to staci

0 0
možnosti
RB

radek.b

6. 2. 2009 16:53
Re: NEJLEPSI TAM NENI

jestli myslite sebe, blahopreji k pracovnim vysledkum.

0 0
možnosti
Z

Zoro.Vomáčka

6. 2. 2009 11:32
Tak nevim....tolik nadšení?!

Když se podívám na ty fotky, tak nemám osobně dobrý pocit....Něco jako když národ opěvoval zesnulého Matějíčka a mě stávali vlasy hrůzou u jeho názorů a posudků...K fotkám - budu-li sedět u pana profesora a dívat se na ty krajkové záclonky v jeho okně, bude mi ještě hůře.. také to prostředí, ambiente a vše okolo ostatních mě zrovna neposílí, ba spíše odradí...mám jaksi to štěst í-či neštěstí, že jsem docela blízko jak mladým studentům, co budou boudoucí psychologové a také lidem, kteří pak s němi maji různé zkušenosti v pozdější praxi...a také sleduji občasná fóra, kde si nemocní a hledající pomoc vyměňují zkušenosti s českými odborníky...a dle mně ta skutečnost vypada velice jinak než tato opimisticho-vesele-nadšeně naladěná estetická óda snad na vyjimky...ale holt to je můj individuální názor a dobré je, že i na toto téma se otevřela diskuse..

0 0
možnosti
RB

radek.b

6. 2. 2009 11:48
Re: Tak nevim....tolik nadšení?!

Boze:

1. autor prispevku s takovymto e-mailem... nebude odbornik

2. autor prispevku koncentrujici se na zaclony, nikoli na nazor, zkusenosti apod. drobnosti... nebude odbornik

3. autor prispevku sledujici internetove diskuse... bude trouba.

Mnoho stesti, sokoliku!

0 0
možnosti
AM

ctvrta.sudicka

6. 2. 2009 11:21
:o)))

Hezkýýýý :o) Zdraví budoucí legenda české psychoterápyje:o)

0 0
možnosti
P

pinguone

6. 2. 2009 10:39
..vidim...

..ze , autorovi ocividne nepomohl ani jeden...;-D

0 0
možnosti
X

xs123

6. 2. 2009 8:34
Jsem svědkem, jak mi psychologové táhnou kamarádku ke dnu

Známá vyhodila před 3 lety manžela a rozvedla se , když zjistila, že má milenku a nehodlá se jí vzdát, a od té doby chodí k psychologům a už je na psychiatrii. Přitom má dvě už prakticky dospělé děti (15 a 18)a nového milence. Teď chodí na jakési stacionáře, brzy přijde o práci, protože má smlouvu do února a jak te´d propouštějí, nikdo jí smlouvu už neobnoví. Přitom na těch stacionářích probírají, co bylo před 30 lety, že nebyla na pohřbu svého otce, který se před 30 lety uchlastal, furt píšou jakési neodeslané dopisy mrtvejm lidem, prostě jim vymývají mozek. Jiná žena od nás z megavesnice porodila mrtvé dítě, no - stalo se, tak jí psycholožka doporučovala, aby se na to dítě šla podívat a potom mu udělali pohřeb. Rodina to zakázala, nechtěli, aby se zbytečně drásala, už tak z toho byla psychicky špatná. Za dva roky porodila znovu, tentokrát normálně.

0 0
možnosti
JL

acpu

6. 2. 2009 9:02
Re: Jsem svědkem, jak mi psychologové táhnou kamarádku ke dnu

Ne každá terapie prostě vede ke zdárnému konci, ale to neznamená že by to bylo proto špatné. Lidská psychika je natolik složitá, že jednoduché cesty  prostě nejsou, jen ty dlouhé a hlavně - časově hodně náročné, dny, měsíce a většinou i roky nic neznamenají. A ten druhý případ - pro mě osobně je těžké si představit, že s někým žiju v tom nejužším kontaktu devět měsíců, moc se na něj těším, žiju a dýchám jen pro něj a potom se na něj ani nepodívám, ani se s ním nerozloučím a nemám ani tolik úct y k němu, abych mu vystrojil pohřeb, je to pro mě jen věc - mrtvý plod? A to je záležitost, která se po čase určitě projeví, na kterou určitě nikdy nezapomněla. Vždyť ho přece chtěla a měla ráda... A maminko, já jsem měl bratříčka (sestřičku)? A on umřel ještě jako miminko? A proč mu nikdy nedoneseme kytičky na hrobeček jako babičce? A mě taky vyhodíte až umřu? Děti tyhle otázky dávají...

0 0
možnosti
L

Leopoldo

6. 2. 2009 3:18
Na novináre jste myslím moc prísný

Pomyslete,ze musí denne psát o necem aby co nejvíce ctenáru to zaujalo natolik,aby kazdý den znovu ty noviny nebo casopisy,koupili.

A verte,to není lehké!

0 0
možnosti
MJ

Michal Josephy

6. 2. 2009 3:27
Re: Na novináre jste myslím moc prísný

Tak to je asi jen takove komunikacni navedeni - novinari, nevim kde tu jsou uvozovky, o nich pochopitelne pisi, ale rekneme zcela jiste ne ty bulvarni, ale specializovani, napr. z Psychologie Dnes apod...

0 0
možnosti
MJ

Michal Josephy

6. 2. 2009 3:14
Moc pekny

- aspon by my woko, vcetne oboru spriznenosti, tim samo nemyslim fotografii, ale psychoterapii. Obe dohromady pekny Gestalt.

0 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1665x
Cestovatel, průvodce, organizátor fotografických i cestovatelských výprav.

Ty výpravy jsou pořádány jinak. Nejsou zabalené do staniolu a nejsou navoněné ruským parfémem. Žije a tepe v nich život. Ten druhý těch druhých. Ne ten váš. Ti, kdo jedou, jedou proto, aby viděli a věděli, jaký je život tam. Ne proto, aby žili svůj život a jezdili do zoologických zahrad se dívat na opice.

Pro takové paďoury jsou cestovní kanceláře fischery.
My se snažíme jezdit žít.