Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AH

nyny.

11. 3. 2009 13:39
fotky

mám ráda fotoblogy, ale tyto fotky jsou zatím to nejhorší, co jsem tady na blogu viděla, nicméně jsem jukla i na jiné vaše, tam už je to lepší. Tohle se ale fakt nepovedlo.

0 0
možnosti
G

gameboytoy

11. 3. 2009 11:01
Burdo,

vy jste srab to jsem netusil. Burda vypknul diskusi, Burdo, vase prednaska o politicke fotografii me nezaujala. Ani ty fotografie. A vase etiopske PR si strcte nekam

0 0
možnosti
:

:o)

11. 3. 2009 22:33
Re: Burdo,

Nedivím se, že to vypnul. Co by se tam asi tak dočetl? Experimentuje, nejde s davem, dobrovolně si nabíhá na negativní hodnocení...Přestože má mraky exotických, výborných fotek nad kterými by Tines dělala jen Ách, to je krása...Ale on to nechce, je svůj..Navíc velmi nevybíravě komentuje ostatní a ruku na srdce většinou má pravdu, ale tady je ten problém, že? Mě to baví.R^

0 0
možnosti
Ž

žena

8. 3. 2009 19:51
Nic

Já nevím, no. Snad ani nemělo smysl to někde ukazovat. Oni fotí kytičky stokrát jinak a vy zase reportáž o ničem. Já jsem trochu zklamána co tu všichni fotí. Zatím mě zaujal jen M. J.

0 0
možnosti
RB

medea

15. 3. 2009 17:52
Re: Nic

V pořádku. Fotky mají kupodivu i jen účel informativní. Jsou na tom již leta založeny tiskové agentury. 

Toto neni nic jineho, nez infomace, ze kdesi kdysi se konala vernisaz a ze na ni jste zvani :-)

Myslim, ze ten zanr poznate, kdyz si otevrete noviny.

0 0
možnosti
RK

šedý vlk

23. 2. 2009 20:48
Pane Burdo,

nedalo mi to a podíval jsem se ještě jednou na Váš poslední fotoblog. Mohl jsem si ukroutit hlavu údivem, kde v sobě berete troufalost kritizovat druhé. Vaše fotky jsou špatně exponované, rozmazané, jsou celé nějak do červena ... Chtělo by to upravit barvy, přidat kontrast, aby ta bída nebyla taková. No nic, foťte dál, zdá se, že Vás to baví. Talent ale žádný nemáte, ani špetku, s tím se musíte vyrovnat sám. Určitě toho ale nedocílíte nenávistným ponižováním úspěšnějších. Příliš Vaše jednání nechápu, nejste už přece žádný malý kluk. R.Kůla

0 0
možnosti
T

Tines

12. 2. 2009 9:36
To myslíte vážně????

Totálně zmořený fotky, o zákonitostech kompozice např. jste někdy slyšel??? Nikdy, což?! Víte, umělecký záměr se pozná, ale vy opravdu nejste ten případ.

Co jste nám vlastně sdělil? Naprosto nic. Rozmyslete si nejprve, co chcete psát a sežeňte si nějaké slušné fotky, pak /když to tedy musí být/ sem dejte článek.

Ušetřte nás, prosím!RvRvRv

0 0
možnosti
RB

radek.b

16. 2. 2009 15:15
Re: To myslíte vážně????

Pani Tintitkova, je dobre pro vytvoreni zdani korektnosti vaseho pristupu pouzivat stejny slovnik. To jest kdyz hodnotite veskrze pochvalne az vlezdoprdele, pak je dobre negacemi setrit i u nepratel. Jinak to totiz vypada jako naivni a hloupa msta uplakane a dotcene skolacky.

.

Podivejte se na mne. Ja kdyz reknu o blbejch psech, ze jsou blby, tak si za tim nejen stojim, ale je to navic i pravda.

0 0
možnosti
PM

hanina.

11. 2. 2009 22:30
Opět

parádní fotky, opravdu - plus pro mě přidaná hodnota ve zmínce o Zdeňkovi R., mám pro něj už léta slabost a jeho sešit s veršíky a věnováním Š. pečlivě opatruji..., že nechávám pozdravovat, kdybyste se zase někde někdy viděli;)

0 0
možnosti
RB

radek.b

11. 2. 2009 22:53
Re: Opět

predano! :-)

0 0
možnosti
OU

11. 2. 2009 17:52
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1665x
Cestovatel, průvodce, organizátor fotografických i cestovatelských výprav.

Ty výpravy jsou pořádány jinak. Nejsou zabalené do staniolu a nejsou navoněné ruským parfémem. Žije a tepe v nich život. Ten druhý těch druhých. Ne ten váš. Ti, kdo jedou, jedou proto, aby viděli a věděli, jaký je život tam. Ne proto, aby žili svůj život a jezdili do zoologických zahrad se dívat na opice.

Pro takové paďoury jsou cestovní kanceláře fischery.
My se snažíme jezdit žít.